söndag 11 januari 2009

from stuvsta, to fruängen, to hägersten and back to stuvsta

Helloooo

Så var även denna helg over. Mycket har hänt, believe(stavning?) me. Bra saker som dåliga saker, och saker som faktiskt var jävligt nice men slutade i en mindre katastrof. Det är självklart en människa mer snopp ajg pratar om. Och mer går vi inte in på det mer än att personen i fråga just nu är en liten jävla fitta, och det var även personen igår när jag strosa omkring på hägerstens småvägar.


Började med att Angelica och mormor var här på middag, hade egentligen planerat chillkväll med A men det blev changed plans när Linnea ringer helt exhalterad du och angelica ska på fest ikväll. Tänk er då att min natt har innehållit 5 timmars sömn. Och inte någon bra sömn.

Men det var bara att sminka sig och välja kläder. Schasa ut mormor och sätta sig på tåget till stuvsta och missa bussen med 3 min. Komma till fruängen där det var någo whitepower/raggarfest med enbart fulla raggare som skrek heil och några vanliga brudar. Och G. Som jag var arg på hela kvällen. Ville bara därifrån, dels för att alla var packade as fuck och jag spiknykter. Så jag och Madde drog till Erik i hägerstensåsen, memories kom när man passerade ICA där jag och Laura en gång stod och fråga om någon kunde köpa cigg till mig. Vi kom hur som helst till Erik där det var way much better än fruängen, de söp mig totalt under bordet. Dock hann jag kuta iväg därifrån innan jag låg under bordet. Skitsur på Madde drog jag ut, spydde, ramlade, grät, och letade efter tunnelbanan i en halvtimme. Pratade med Linnea som sa att jag skulle komma till Tim. Så hittade jag till slut tuben, missade tåget med en minut, pratade med Miriam en halvtimme om G, grät ännu mer, var arg som fan. Kom till fruängen, tog bussen till stuvsta, blev hämtad i taxi av bästa Max och Adam. Kom till Tim, läget under kontroll.


Men fyfan, värsta kvällen i hela mitt liv. Aldrig mer.


Inga kommentarer: