onsdag 14 januari 2009

Lillördag today, yessir

Fyfan
Seriöst det här är ingen bra vecka, allt och jag menar allt är åt helvete. Pallar egentligen in gå in på vad men en person är ute ur mitt liv nu, vi pratade igår och det är fucking kört. Men skitsamma, pallar jag bry mig, svar nej. Klart som fan att jag bryr mig, men jag har ett mål det här året, ett nyårslöfte. Och det är att lära mig knulla som en man, som Carrie i SATC säger. Helt utan känslor efteråt osv. Ska verkligen lyckas asså.

För det här fungerar fan inte asså.

Men men, lillördag idag eller, yes - och ska jag festa - no. Orkar man det eller på en onsdag liksom. När jag gick upp 7 imorse för att träna. Fuck nooooo.

Vettefan vad jag ska göra i veckan asså. Vill egentligen göra massa jävla saker för att slippa tänka på allt som händer just nu. För jag pallante.

Det var kul så länge det varade

Inga kommentarer: