fredag 16 januari 2009

Varje vecka är det helg ta in en shot var god och svälj

Fuck yeah nu är det fredag. Några timmar i skolan en sisådär 4 st sen är det party like a rockstar i två dagar. Eller? I don't know. Blir festa en dag iallafall om det bir idag eller imorn vet vare sig jag eller någon annan.

Jani, mycket har hänt i veckan och jag känner att det liksom behöver sättas stopp för saker nu, för att jag själv ska må bra. Självklart kommer någonting hända i helgen som fuckar upp systemet igen, men det tar vi då. För nu ska jag bara njuta av att det faktiskt är liiite vårkänsla ute (lagom till att mina UGG's kom..) och att det som sagt är fredag.

Jag vet inte om Madde, jag och resten av våra jensenbrudar ska göra söderort instabilt eller om vi ska vara i någon annan del av stan. Det kommer antagligen bli söderort eftersom de koola faktiskt hänger där men man ska inte hoppas på för mycket, rätt vare är så sitter vi där i rotebro och väntar på att tåget ska komma liksom. Men det är ju inte alltid fel.

Nu ska jag plugga lite matte eftersom jag officiellt har fått mitt första IG i hela mitt liv igår, i matte. Suprise anyone? Don't think so.. Så jag och halva klarren har omprov idag i ekvationer och hur mkt kan jag om det, nada niente. Så det ska pluggas lite nu sen ska jag hooka upp madde för lunch någonstans och sen prov!

Hörs!

Inga kommentarer: