fredag 16 januari 2009

Det är såhär vi gör det här i stockholm

Tjenamittbena!

Sitter här med mina cornflakes och filmjölk och tagagr till. Väntar för tillfället på att Malkolm ska bli klar på tjottan så jag kan få duscha och sen fixa mig för att först dra och kirra boooze och sen festa med Madde och Josse, mina nyårsbrudar! Vi ska börja hemma hos josse och sen ska vi troligtvis tagga vidare, eventuellt till söderort. Som sagt, vi 3 lär göra söder om söder fett instabilt. Men som sagt, det är så vi gör det här i stockholm.


Idag har vi haft matte, jag hade omprov som antagligen gick sämre än det jag fick ig på från början, men vafan, vad gör det om 3 år? Haha.

Sen hade vi media och det gick väl som det gick eftersom det bara vad jag och angela där liksom. Resten var sjuka, doktorn och hos pojkvännen. F1 3vlgt.


Nu ska jag in i duschen och efter det in i dimman, vi lär höras imorn!


Inga kommentarer: