lördag 17 januari 2009

knaskalas broshan

Eylänsho

Kvällen började väl kasnke inte jättehajp för mig. Skulle möta nåra från klassen i tc men kom 20 sek sent, missa tåget, fick vänta en halv evighet, kom till väsby där jag skulle föra 2 timmar senare, hann inte föra, åkte till odenplan, kröka satan på tåget. Skulle på fest där, men vi var för sent ute så festen hade förflyttat sig till en källare och fgör att komma ner där var man tvungen att hoppa från ett fönster ner på marken. Kanske inte låter så jävla farligt, men 3 meter över marken var fönstret och jag har bestämt mig för att jag inte ska bli som min pappa. Med andra ord inte spexa och skada mig om vartannat vilket han har gjort x antal gånger de senaste 3 åren.

Så.. jag drog hem. Var ju ändå nästan på hemmaplan liksom så jag hoppade på tuben kom hem, drack en halvliter julmust och slockna i min underbara säng. Vanade vid 4 var fett törstig så drack typ en liter vatten, somnade om och sov till 11. SKÖNT!

Ikväll blir det party igen, vet inte var och när men att jag ska vara med madde är säkert!
In i dimman, igen..

Inga kommentarer: