måndag 19 januari 2009

sup och svälj trevlig helg

Hallå där ute i cyberrymden
Måndag igen då, nice eller? Not so much. Sitter och har webbproduktion nu med Jörre the törre och det är nice. Hade nyss 75 timmars samhällskunskap med Irina Iriva vet inte vad hon heter och hon gagga på om källkritikglasögonen i massa timmar, som en radio som hakat sig typ. Riktigt onice.

I lördags blev det inte riktigt som jag hade tänkt, skulle varit med Maddusen men när vi inte hittade någonstans att fiesta typ så sket det sig och hon stanna hemma. Jag åkte till farsta och mötte Carro och Mickis och hoppade sen in i en bil med dom och fick skjuts till en fest i svartbäcken som ligger långt åt helvete i haninge typ. Väl där var det rätt nice, sköna människor och sådär, tills ngn får för sig att någon har knarkat och alla blir utslängda.¨Så vi drog till gullmars, käkade på kebaben, mickis tappa limpans mobil och vi hittade den inte och sen åkte jag och carro hem till henne, mötte Linda på vägen, och sen sov vi till typ 2.

C´hillade hos Carro ett bra tag sen drog vi in till stan och fikade. Drog hem, chillade, käkade asgod middag och sen gick jag typ och la mig.
Sov fett skönt tills halv min kontaktlista börjar ringa mig runt 10-11, vad är problemet !? Gahd..

Nu ska jag chilla vidare, caio,.

1 kommentar:

Brunettolle sa...

Tappa mobilen är inte kul!